Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Saturday 27 April 2013

Roláda zo sóje s baklažánovou omáčkou

Táto roláda je výborný sviatočný obed. Je ľahká nielen na prípravu ale aj pre váš tráviaci trakt a pritom je chuťovo skvelá.
Potrebujete pol sáčku sójovej drte a rovnaké množstvo drvenej pohánky, ktoré si vopred namočíte, aby ste skrátili čas ich varenia. Nezabudnite dochutiť. Ja som do sóje pridala  curry. Následne ich spoločne s vodou, v ktorej boli namočené dáte do hrnca a povaríte, aby sa voda odparila. Scedťe a pridajte soľ, vajko, koreniny, bylinky, strúhaný syr a ak je to ešte stále privodnaté, strúhanku, ktorá vám to zahustí. Ako plnku som si pripravila dusenú okrúhlicu, ale kľudne môžete použiť aj brokolicu, kel, karfiol. Pripravte si dostatočne veľký kus alobalu, na ten rpztrite pohánkovo-sójovú zmes, naň rozložte plnku a na ňu poukladajte nakrájaný plesnivý syr. Pevne zaviňte, na bokoch spojte a zaviňte, akoby ste tvorili vianočnú salónku. Vložte do rúry a dajte piecť asi na 30 minút. Vyberte, nechajte trochu vychladnúť a po odbalení môžete nakrájať a podávať.
Je vhodná na konzumáciu nielen teplá ale aj studená. A ja som k tomu napríklad všera urobila ešte aj baklažánovú omáčku. Spenila som cibuľku, pridala na kocôčky nakrájaný baklažán, osmažila, pridala paradajkovú drť, soľ, korenie, oregáno a povarila asi 10 minút. Hotovo.


No comments:

Post a Comment